Etykiety

czwartek, 13 października 2011

zdrowo i kolorowo...

 ...czyli nudna doniczka w nowej oprawie. Wcale nie łatwo jest znaleźć ładną doniczkę w odpowiednim kształcie (takim podłużnym). Znalazłam więc plastikową i poddałam obróbce.


Przed:                                                           

Po:



Składniki:

  • Plastikowa doniczka z podstawką (kupiona w kwiaciarni)
  • farba gruntowa/podkład pod farby
  • farby akrylowe
  • lakier akrylowy
  • ulotki, wycinki z gazet itp ozdobniki
Wykonanie:

  1. zewnętrzne części doniczki i podstawki pomalowałam farbą gruntową, a potem nałożyłam kolejno po 2 warstwy farby akrylowej: ciemno-niebieski i krwisto-czerwony
  2. wybrałam różne ozdobniki: fragmenty z Aktivista i jakieś 2 pocztówko-ulotki;
  3. jedna z nich okazała się na tyle twarda, gruba i nieelastyczna, że konieczne było rozmiękczenie i rozwarstwienie jej poprzez zamoczenie na ok minutę w wodzie. Potem delikatnie zaczynając od rogu można oddzielić zbędne warstwy. Wygląda to tak:

       4. Następnie można lekko osuszyć chusteczką/ręcznikiem papierowym i póki jeszcze                                         miękkie przykleić na lakierze akrylowym w docelowe miejsce.

       5. Na koniec całość pomalować przynajmniej dwoma warstwami lakieru.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz