Etykiety

niedziela, 22 maja 2011

drugie życie starego chlebaka....

...czyli twórczy recycling. 
Zawsze mi żal starych mebli, nawet jeśli pamiętają jedynie czasy PRL, a przecież tak niewiele trzeba żeby zyskały nowy wygląd i funkcje. Mój został przechowalnią rajstop i wygląda tak:



Do takiego tuningu wystarczy mieć pomysł i: 
  • podkład do malowania drewna, 
  • farby akrylowe w wybranym kolorze, 
  • motyw do naklejenia (tu ulotka jakiegoś teatru)
  • klej np. mój ulubiony Dragon
  • lakier akrylowy
a wykonanie to:
  • potraktowanie całości podkładem do drewna
  • pomalowanie w wybranym kolorze
  • ozdobienie - tutaj podarłam ulotkę na pasy, zamoczyłam na chwilę w wodzie, osuszyłam szybko ręcznikiem papierowym i przykleiłam
  • nałożenie na całość lakieru
Kolejne kilkanaście lat życia przed nim;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz